Merck si u Elsevieru zaplatil vytvoření falešného peer-reviewed vědeckého časopisu | Nedejme si prirodu!

0
Rate this post

(překlad).

Podle tiskové záznamy, Merck vytvořil falešné “peer– přezkoumána” klinický deník na podporu údajů, který by místo své léky s potenciálně nebezpečné nežádoucí účinky-Fosamax, stejně jako Vioxx-v dobrém světle. Překvapující dokumenty vyšly na světlo v obrovské soud v Austrálii proti Merck a jeho Australské dceřiné společnosti Merck Sharpe, stejně jako dohmne, znamenající přibližně 1000 zákazníků. Překvapivé nejen pro běžné zákazníky, ale také pro ty, kteří se o nespravedlivých technikách farmaceutického sektoru dozvěděli velmi dlouho. Objevila se lavina zpráv o tajné promo strategii společnosti Merck, která byla zjevně zaměřena na poskytování falešných informací lékařům, aby doporučili potenciálně nebezpečné léky Fosamax (pro osteoporózu) a Vioxx (pro nepohodlí) co nejvyšší. Viz doporučení [1] a [2]

Za tímto účelem, Merck vytvořil falešný “vzájemným hodnocením” (to je, jako když řídí klinické společenství) publikace, jedinou funkcí, která byla na podporu těchto léků. Merck placené Elsevier-jeden z největších vydavatelů lékařských časopisů-zveřejnit falešné journal, “Australasian Journal of Bone a také společné léky”, převeden jako “Australasian Journal of kosti, jakož i společné léky”. To, že se jedná o reklamní a marketingový časopis, se samozřejmě nikde neukázalo.

Časopis Science uvádí, že Jiří Jelínek, Australská zdravotní profesionální a ctěný účastníka světa Organizace klinických editory, 4 verze inkriminované věstníku a dal výpověď u soudu, podle kterého “běžný čtenář” tohoto věstníku, to znamená, že praktický lékař, byl veden věřit, že to bylo proti a také aktuální (peer-reviewed) vědeckých časopisů. Podle jeho slov: “pouze podrobné hodnocení časopisů a poznání světa lékařských časopisech a publikace úmluv mi dovolil poznamenat, že tento deník není ve skutečnosti rozdíl od klinických věstníku, ale marketingové publikace.”.

Merck navíc bez problémů zaměstnával výzkumné pracovníky, kteří se pod publikací podepsali jako “obsahová deska”. Vědecký výzkum zveřejnění zprávy, že Peter Brooks, revmatolog z Austrálie, uvedl, že on ani pamatujte také, kdo se ho ptal, sign up s obsahem desky, nicméně přiznal, že patřil k Merck je Asie-Pacifik tým konzultantů v polovině 90. let. byl také účastníkem poradenství skupiny ostatní farmaceutické firmy jako Pfizer, stejně jako Amgen. “Můžete zapojit do velké body, když děláte tento druh práce,” řekl Brooks a dodal, že jeho jméno bylo použito o 10 let dříve za četné reklamy psát-up, stejně jako úvodníky podporu typických léků.

Dnes je jasné, že klinická poctivost vydavatelů lékařských časopisů i slavných zdravotnických odborníků zaostává.

Tento záznam se poprvé objevil v časopise” The Australian”, pak v časopisech” Vědec”, “bioetiky” a také v budoucnu na webu mezi nezávislé autory z oblasti vědeckého výzkumu, a také technologie.

Postoupení:

1. Jan. 2, 2009-po extrakci zubu, 4% lidí, kteří Fosamax vydržel smrt (nekróza) čelistní kosti, podle zprávy výzkumníků na USC (samozřejmě College of Southern Golden State). Žádný z klientů, kteří se Fosamaxu vyhnuli, nezažil kostní smrt.

Viz: Fosamax: vyšší hrozba smrti čelistí? Po odstranění Zubu, Fosamax klienti mají 4% nebezpečí osteonekrózy Čelisti Daniel J. DeNoon, WebMD Health News, Přezkoumána Brunilda Nazario, MD.

2. Merck má již zaplacené platby pro bezpočet trpící kardiovaskulární nežádoucí účinky analgetické Vioxx v celkové výši 4,85 miliardy amerických dolarů, a přesto se nikdy přiznal své politování.

Poznámka překladatele: Vioxx (obchodní název sloučeniny rofecoxib) patří Blokátory cyklooxygenázy, jako je kyselina acetylsalicylová (aspirin), paracetamol a ibuprofen, ale na rozdíl od nich se očekává, že bude lepší, vzhledem k tomu, že to blokuje jen jeden z obou isophores cyklooxygenázy, který se podílí na otoky. V důsledku toho si dvakrát rozmyslete, než doporučíte tyto léky, nebo je začněte užívat po dlouhou dobu.